Ile kosztuje reklama na budynku?

Planujesz kolejne działania marketingowe, by zwiększyć widoczność swojej i firmy? Warto zastanowić się nad tradycyjną, ale wciąż niezwykle efektywną, reklamą na budynku. Aby bez zbędnych problemów rozreklamować się na wybranej... Czytaj dalej

11 maja 2022
Artykuł z kategorii: Inwestycje budowlane, Sektor budowlany

Planujesz kolejne działania marketingowe, by zwiększyć widoczność swojej i firmy? Warto zastanowić się nad tradycyjną, ale wciąż niezwykle efektywną, reklamą na budynku. Aby bez zbędnych problemów rozreklamować się na wybranej elewacji, musisz pamiętać o kilku ważnych aspektach prawnych, ale także o odpowiedniej współpracy z drukarnią.

Baner reklamowy – co to jest?

Decydując się na reklamę banerową, czyli taką, którą umieścimy na elewacji danego budynku, przede wszystkim musimy zaplanować taką kampanię reklamową zgodnie z prawem. Najważniejsze, aby sprawdzić, czy budynek, który wybraliśmy, nie jest zabytkiem. Na taką reklamę będziemy musieli otrzymać pozwolenie od konserwatora zabytków, a za wydanie decyzji uiścimy opłatę skarbową. Jeśli jednak budynek, na którym chcemy powiesić baner reklamowy, nie jest zabytkiem, wtedy wystarczy zgłosić taką reklamę właściwemu organowi. Najczęściej jednak wszelkie aspekty prawne leżą po stronie właściciela budynku, więc jeśli nie umieszczamy reklamy na naszej ścianie, nie będziemy musieli tym się przyjmować.

Jak zrobić baner reklamowy do druku?

Kiedy już poznaliśmy przepisy prawne, możemy przystąpić do najważniejszego etapu kampanii reklamowej – do wydrukowania naszego projektu. Wybór odpowiedniej drukarni to podstawa! Co więcej, dziś nie musimy już spędzać wielu godzin w stacjonarnej drukarni. Warto skorzystać z usług profesjonalnej drukarni internetowej, jak np.: https://www.viperprint.pl/.

Przede wszystkim wybór drukarni internetowej to oszczędność czasu. Dziś większość projektów tworzymy komputerowo. Dlatego drukarnia Viperprint stworzyła na swojej stronie przejrzysty formularz, w którym wybierzesz odpowiednią wielkość reklamy, rodzaj produktu, ilość, a także bez problemu w jednej chwili wgrasz swoją grafikę reklamową. To wszystko sprawia, że samo zamówienie reklamy na budynek zajmie ci chwilę, ale także przyspieszy wysyłkę twojego banera.

Nie zapomnij także o odpowiedniej jakości takiej reklamy. Banery zazwyczaj są reklamą o dużej powierzchni, wybierz więc drukarnię, która zapewni odpowiednio wysoką jakość wydruku. Dlatego poznaj ofertę drukarni internetowej Viperprint – technologicznego lidera na rynku drukarskim. Dzięki maszynom wysokiej jakości, otrzymasz reklamę, która zbuduje pozytywny wizerunek twojej firmy, będzie czytelna i estetyczna.

Co ważne, w tym roku firma Viperprint, świętując swoje 20-lecie, przygotowała atrakcyjny kod rabatowy: C1709cbed. Skorzystaj z niego do końca 2022 roku i ciesz się pięknymi wizytówkami, które wydrukujesz 50% taniej! Drukując banery reklamowe, nie zapomnij o tej atrakcyjnej promocji!

Ile kosztuje baner reklamowy?

Mamy już projekt reklamy, wybraliśmy odpowiedni budynek, więc teraz musimy przeanalizować koszty takiego banera. Ile zapłacimy za taką reklamę? Tu nie ma jasnej i jedynej odpowiedzi. Cena takich banerów uzależniona jest od wielu czynników.

  • Powierzchni reklamy – banery to rodzaj reklamy powierzchniowej. Zazwyczaj montujemy je wysoko na budynku, więc ważne jest, aby nie była zbyt mała, gdyż będzie niewidoczna dla przechodnia. Standardowe banery, nieprzekraczające kilku metrów to koszt ok. 200 zł. IM większa powierzchnia i im lepsza jakość – tym cenny wyższe. Oczywiście, przy zakupie hurtowym cena za jedną sztukę banera może zmaleć.
  • Lokalizacja budynku – nie bez znaczenia jest, gdzie wieszamy naszą reklamę. Inaczej zapłacimy za reklamę w Warszawie, a inne stawki obowiązują w Kłodzku. Także w obrębie samego miasta atrakcyjniejsze są budynki w centrum miasta i w okolicach ważnych budynków użyteczności publicznej. Jeśli zależy nam na tańszej reklamie, może warto promować się na obrzeżach miasta? To oczywiście zależy od tego, do jakiej grupy docelowej ma trafić nasza reklama.

Odpowiednio zaplanowana kampania reklamowa może zjednać nam wielu klientów. Dlatego czasami nie warto wybierać strategii ekonomicznych i niskich jakościowo, gdyż możemy obniżyć i osłabić wizerunek naszej marki. Postawmy na jakość i atrakcyjność naszych banerów.

Autor

Agata Kozłowska
Agata Kozłowska
Jest doświadczoną redaktorką serwisu budowlanego. Specjalizuję się w tematyce budownictwa i remontów. Dzięki swojej wiedzy i pasji, jest w stanie dostarczać czytelnikom wartościowych i rzetelnych informacji dotyczących tej branży. Jestem zaangażowana w swoją pracę i dążę do ciągłego rozwijania swoich umiejętności, aby jeszcze lepiej spełniać oczekiwania moich czytelników.
Oceń ten artykuł

Ile kosztuje reklama na budynku?

Oceń
Ocena 0/5 na podstawie 0 ocen

Dodaj komentarz