Zlecenia dla fachowców

- jak i gdzie je zdobywać?



Obecnie istnieje wiele sposobów na zdobywanie nowych klientów w branży usługowej, a poczta pantoflowa, to już nie jedyna skuteczna droga. Szeroki wachlarz możliwości daje w tym aspekcie Internet. Jak i gdzie zatem najlepiej szukać zleceń?

Fixly – weź sprawy w swoje ręce

Najczęściej na potencjalnego klienta trzeba czekać. A gdyby odwrócić ten proces? Taką możliwość daje serwis Fixly.pl, który działa odwrotnie niż np. klasyczne ogłoszeniówki. Fachowiec wybiera interesujące go zapytania i, jeśli jest zainteresowany realizacją usługi, odpowiada klientowi. Dzięki temu sam decyduje o tym, które zlecenia są dla niego opłacalne i warte podjęcia pracy. 

remont mieszkania
Fotografia Polskie Budowlane

Fixly dopasowuje rodzaj zlecenia do lokalizacji oraz listy usług, które fachowiec dodał do swojego profilu. Wszystkie dostępne zapytania widoczne są w menu głównym na Fixly. Wyrażenie zainteresowania powoduje wysłanie wizytówki profilu fachowca do klienta – to on podejmuje decyzję o wyborze wykonawcy. Warto wiedzieć, że na Fixly na każde zapytanie odpowiedzieć może maksymalnie 5 wykonawców. Konto wykonawcy na Fixly można bezpłatnie zarejestrować tutaj – https://fixly.pl/rejestracja/wykonawca.

Postaw (na) stronę internetową

Chcąc zaistnieć w Internecie, zdecydowanie warto mieć swoją stronę WWW. Nie tylko po to, by klienci mogli nas znaleźć w wyszukiwarce, bowiem własna  witryna firmowa pomaga również w budowaniu wizerunku profesjonalisty. Założenie strony o charakterze internetowej wizytówki nie jest niczym specjalnie drogim, podobnie jak koszty jej utrzymania. 

Zlecenia z polecenia

Osoby poszukujące fachowca często korzystają z rekomendacji swoich bliskich. Podstawą tego, by być polecanym, jest oczywiście dobrze wykonana praca. Równie ważne jest jednak zadbanie o wywarcie dobrego wrażenie na kliencie. Nie od dziś wiadomo, że jesteśmy lepiej zapamiętani, gdy wzbudzimy sympatię – o takich osobach zdecydowanie chętniej mówi się innym. Jak dbać o wizerunek? Kulturalna rozmowa, dotrzymywanie umów, otwarcie na problemy i wątpliwości klienta to podstawy, które są gwarancją bycia pozytywnie odbieranym przez innych.

Promuj się podczas podróży

Gdziekolwiek się nie udamy, jesteśmy ambasadorami swojej firmy. Warto o tym pamiętać i mieć pod ręką wizytówkę bądź ulotkę reklamową. Czasy rozwieszania na słupach tych ostatnich  dawno już minęły, ale warto mieć niewielką ich ilość, by móc je rozdać klientom. Jeśli mamy samochód firmowy, warto wykorzystać go jako sposób na darmową promocję swoich usług i nakleić logo wraz z numerem telefonu i adresem e-mail. Ma to również znaczenie wizerunkowe – wygląda po prostu profesjonalnie. 

Powinieneś przeczytać także:

Dodaj komentarz